2012-09-03 | 15:33:49

Jobb, jobb och ater jobb. Vietnam pa lordag!

Lite regn i helgen forstar jag?? Hoppas ni inte blev sa blota pa gotland dock pappa. Jaha, jag sag inte att dom hade skrivit mer om systrarna som dog, myggmedel, det later ju konstigt. Har har vi haft annu ett dodsfall. En kompis till en kille som bor har var och halsade pa och sen hade han tydligen blivit arg en kvall pa nagon jag vet inte riktigt vad som hande men han tog i alla fall sin moppe och korde ivag, antagligen med alkohol i kroppen och i lite for hog hastighet. Han korde av vagen och brot nacken. dumt dumt.. ni kan vara ligna, jag ar den langsammaste moppeforaren pa koh tao och som ni vet tycker jag inte om alkohal och jag har en hjalm :) Kul med dykningen, hyrde ni utrustning fran waterhouse? bara du och Simon? Haromdagen var det mulet sa jag bestamde mig for att ga pa en liten promenad. Jag har sett pa kartan att man ska kunna ga fran mitt hus och sen komma tillbaka igen utan att ga samma vag fram och tillbaka. Jag satte pa mig gympaskorna och tog en vattenflaska. Det borjade regna lite smatt ganska snart och sen borjade det regna lite mer men da hade jag hunnit sa langt sa det va bara att ga. Det slutade men en tur pa 2 och en halv timme och 9 kilometer. Jag borjade pa havsniva, gick over bergen och ner pa en strand pa andra sidan for att sedag ga over den absoluta toppen av on och ner pa min sida igen. Jattejobbig vandring men grym utsikt, kandes som att man var pa toppen av varlden nar jag nadde hogsta punkten. Jag ska lagga upp lite bilder imorgon efter jobbet. Ja, ni horde ratt, jag jobbar. Jag borjade med att ta ut en fundiver och sen blev det direkt pa en open water for att sedan direkt gora en advanced och jag hann inte ens komma av baten i formiddags foran dom ringde och sa att jag behovde jobba pa eftermiddagen och dagen efter ocksa.. Har hade man sett fram emot lite ledighet :0 Jaja, pa fredag aker jag och Andy till Bangkok och sen gar flyget till Vietnam pa lordag morgon. Ska bli jatteskont att komma av on och se nagonting annat. Puss och Kram
1 Kommentarer
mormor:

Usch för bull sharks, låter otäckt. Det är väl bra att du får jobb även om det blir lite tätt. Vilken härlig promenad , du skulle se till att ha någon att gå med. Det kan ju dyka upp vad som helst på vägen.Vi ska också ut och resa. Vi åker till Gardasjön på lördag,nu ser vi inte många själar här på Öland så det bli roligt med ett avbrott. Ha så jätteskönt på er resa. Kramar mormor och Mats

2012-09-04 | 17:45:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: