2012-01-15 | 10:34:41

Instruktorskusen...hm

Nej jag har inte varit inne pa facebook, hotmail eller bloggen pa ca en vecka, varfor, jag har inte haft tid! Instruktorskursen, IDC, ar kravande. vi borjar runt halv nio varje morgon och ar oftast inte klara innan sju pa kvallen plus att man da ocksa har hemlaxa till dagen efter och garna vill lagga sig vid 10 sa man orkar upp nasta morgon plus att man ska hinna med att ata och duscha. Nu har jag antligen 2 dagar ledigt dock, valbehovligt. sen blir det 6 harda dagar till och sen ar det 2 sista prov dagar och sen ar allt frid och frojd igen och jag far sova lite :)

Emelie ar nu hemma i sverige igen och pluggar for fullt men det var kul att fa ha henne har i 2 veckor. mycket sol och bad ;) tyvarr borjar brannan som jag jobbat upp under emelietiden att forsvinna igen. vi har haft fint vader hela tiden forutom nu, igar borjade det regna och idag har det varit gratt och mulet men det gor mig absolut ingenting for det gor att det kanns battre att sitta inne i sangen hela dagen :)

Kameran och jag ar vanner men nu har jag inte tid att ta sa mycket kort, ska bli battre sa fort jag ar klar med IDCn, lovar :) aven reggen och jag ar vanner, kopte den sista slangen har for ca 160 kr sa det va inga problem. ska ga till posten imorgon och se om bcdn har kommit.

Grattis till flytten Camilla, ar jattenyfiken, sag hur fint ut som helst pa bilderna. i sommar blir det massa grill, marsmallows och champinjoner for min del :)
men ska ni till fillippinerna igen!? du och jimi skulle val till usa, jag trodde det var klart? sa ar det du och jimi som aker till fillippinerna eller ska madde ocksa komma med? harligt, lite avis, jag vill ocksa se fillipinerna! nar aker ni? Jag ar inne pa skype idag vid kl 12 hos dig om du hinner se detta :)

Puss och kram allihopa, dags for lunch :) Sen lunch :)

1 Kommentarer
Micaela Norberg:

Skönt att höra att allt går bra!!

du är saknad!!

kram kram

ta hand om dig!

2012-01-15 | 12:37:39
URL: http://micaelanorberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: